sobota, 21 listopada 2015

Listy do mikołaja









Witam wszystkich, jak tam pogoda u was? U mnie ostatni tydzień pochmurno i ciągle pada. Korzystając z okazji, chciałabym zaprosić was do akcji charytatywnej jaką są "listy do Świętego Mikołaja". Akcja jest bardzo prosta, wchodzimy na stronę: http://listydomikolaja.pl/ rejestrujemy się na niej, wybieramy list który nam się podoba (i oczywiście taki, który jesteśmy w stanie zrealizować). Potem klikamy w "zostań darczyńcą", jeśli list nie ma jeszcze darczyńcy otrzymacie dane adresowe osoby którą wybraliście. Przygotowujemy paczkę i wysyłamy :) Więcej informacji tu: http://listydomikolaja.pl/jak-to-dziala
Ja osobiście jestem darczyńcą już trzeci rok i bardzo się z tego cieszę. Wspaniale jest poczuć, że możesz komuś pomóc, że ktoś będzie choć trochę szczęśliwszy gdy otrzyma paczuszkę, której zazwyczaj się nie spodziewa. Mnie także cieszą zakupy do paczuszki, kiedy szukam np. ślicznego pluszowego misia.
Więc gorąco zachęcam do udziału!
Zachęcam też do brania udziału w innych akcjach charytatywnych. Na święta jest ich naprawdę sporo, każdy kto chce pomóc, na pewno znajdzie coś dla siebie :)

1 komentarz:

  1. U mnie dziś słonecznie i również nie pierwszy raz biorę udział w tej akcji :D To jest niesamowite uczucie, że można wywołać uśmiech na twarzach innych osób robiąc taki prosty gest. Od razu robi się cieplej na serduchu <3

    OdpowiedzUsuń