poniedziałek, 9 stycznia 2012

Kartka "Dla Dziadka"

Ostatnio tyle się dzieje, że nie mam nawet czasu wrzucać na bloga. Mam mnóstwo nowych pomysłów, nie nadążam z ich realizacją :)


Wyzwanie portalu Scrapujące Polki zainspirowało mnie do zrobienia takiej oto karteczki:





Musze przyznać, że była ona dla mnie dużym wyzwaniem, bo jeszcze nigdy nie robiłam kartki dla mężczyzny. Nie wypadało dodać kwiatków, a ja nie potrafię żyć bez kwiatuszków i guzików. W końcu udało mi się wymyślić kwiatka który pasował do męskiej kartki. :)

Później zrobiłam jeszcze taką:





4 komentarze:

  1. Działaj działaj, czym więcej sie robi tym więcej pomysłów!!!
    Dziękuję za udział w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam mile wśród moich obserwatorów. Piękne karteczki, mam nadzieje się czegoś od Ciebie nauczyć!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń